Rezultatele cautarii dupa : "bucuresti mall"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
PR Manager Anchor Grup, Marilena Branzan se desparte de companie si de 25.000-30.000 EUR pe an
Vineri, 18 Septembrie 2009
 Branzan coordona atat comunicarea Bucuresti Mall, Plaza Romania, InCity, cat si editorialul revistei Mall Inclusive distribuite gratuit in proiectele Anchor Grup
Lansarea cinematografelor digitale The Light, la Re:ply
Luni, 16 Iunie 2008
Cinematografele The Light vor fi gazduite in aceasta toamna in Liberty Center (Bucuresti) si Tiago Mall (Oradea).
LG, Teo, Domo
LG in lift cu ADDV Euro RSCG
Vineri, 28 Octombrie 2005
Agentia de publicitate ADDV Euro RSCG Bucharest deruleaza o campanie neconventionala pana la sfarsitul anului in Plaza Romania si Bucuresti Mall pentru frigiderele side-by-side de la LG Electronics
Brand Management a batut palma pentru indoor-ul Baneasa Shopping City
Joi, 17 Iulie 2008
Compania de publicitate indoor va asigura intreg pachetul de servicii in mall-ul bucurestean care cuprinde 220 de unitati de shopping, amplasate pe o suprafata de 85.000 mp.
Politia TV a taiat astazi amenzi de 10.000 EUR
Marti, 28 Aprilie 2009
 In sedinta CNA, OTV a incasat 10.000 de lei pentru mediatizarea informatiilor despre cutremurul de pamant din data de 25 apri, iar Realitatea Tv si Antena 3 cate 5.000 pentru...
SPM Indoor Division incheie prima jumatate a anului cu 450.000 EUR din publicitatea in mall-uri
Vineri, 20 Iunie 2008
Compania vrea 1,3 Milioane EUR pana la sfarsitul lui 2008, dintr-o piata de publicitate indoor in mall-uri estimata la 4 Milioane EUR
100.000 de persoane cu deficiente de vedere. Bucuresti Mall - Vitan si Stefanini Infinit au lansat provocarea JudgeLessSeeMore de Valentine's Day
Joi, 27 Februarie 2020
 In Romania exista peste 100.000 de persoane cu deficiente de vedere. Pornind de la aceasta realitate, Bucuresti Mall - Vitan si-a dorit sa dezvolte un program mai amplu prin care isi completeaza serviciile astfel incat sa raspunda nevoilor tuturor persoanelor.
Oglinda Bosch 2010 a fost inovata de Suzuki in 2008
Joi, 29 Aprilie 2010
 Conceptul cu produsul reflectat in oglinda folosit astazi de BSH Electrocasnice pentru Bosch “Tehnologie dupa chipul si asemanarea ta”s-a mai facut si in 2008, de Suzuki,...
Sef nou la redactia Auto Motor si Sport.
Miercuri, 11 Februarie 2015
 Alexandru Gugoasa este noul redactor sef al revistei, incepand cui 1 martie.
City Mall face cumparaturi la Scala JWT
Luni, 24 Octombrie 2005
Campania "Distractie in orice combinatie" pentru nou mall din Bucuresti lansat pentru public sambata, 22 octombrie, se promoveaza pe outdoor, tranzit, radio si prin marketing direct
Anchor Grup extinde Plaza Romania
Marti, 24 Iunie 2008
Extinderea Plaza Romania consta in construirea unui etaj suplimentar deasupra locatiei actuale a supermarketului G’market
Coty  - Cat de Kylie esti, la Propaganda
Miercuri, 14 Mai 2008

Agentia de publicitate semneaza campania de promovare a parfumului Showtime by Kylie Minogue, de la Coty

Graffiti BBDO toarna pentru Tuborg
Joi, 10 Mai 2007
"Este o schimbare de ambalaj care isi doreste sa tina pasul cu preferintele consumatorilor de Tuborg",  afirma Anca Iulia Calin, Account Director la agentia de publicitate despre "aceeasi bere, o infatisare pe masura"
Romtelecom sustine Craciunul Copiilor
Marti, 27 Noiembrie 2007
Romtelecom si Asociatia Telefonul Copilului au lansat campania “La Romtelecom e Craciunul Copiilor!”, in parteneriat cu Europa FM
J&B incepe petrecerea cu Ogilvy Action
Joi, 15 Noiembrie 2007
Prezenta la nivel global in peste 20 de tari, J&B lanseaza si in Romania campania “Start a party!”
Foote Cone & Belding Bucharest a castigat Zapp Talk Free
Marti, 28 Martie 2006
Agentia condusa de Bogdan Santea "vorbeste" despre noua campanie in care, cu 4 dolari, convorbirile in retea sunt gratuite, iar cele in alte retele sunt foarte ieftine
Cea mai tare din publicitatea în parcare
Luni, 04 Septembrie 2006
"Pe segmentul de piata indoor în care ne situam, în centre comerciale, centre de afaceri si parcari, Brand Management este lider de piata", afirma  Laurentiu Jiga (foto), Director General - Brand Management, companie care vrea peste 550.000 EUR, în 2006, dintr-o estimare a pietei de 4 milioane
Caravana WATER POWER, by SEPHORA, prin Romania, pentru un ten luminos
Luni, 23 Septembrie 2019
 
Rompetrol pe energia Odyssey
Joi, 13 Iulie 2006
Cu o valoare totala a premiilor de 223.720 EUR si avand ca mari premii 3 Alfa Romeo 159, noua promotie cu "EnergoQuarq" are ca obiectiv atragerea de noi consumatori si loializarea clientilor existenti, campania  fiind derulata in perioada 16 iunie - 31 august pe Tv, presa scrisa, outdoor si materiale la punctele de vanzare (POSM)
Rebranding Finexpert cu 40.000 EUR, de United Communication
Marti, 12 Iulie 2011
 Potrivit autorilor proiectului, campania de rebranding a durat 6 luni si a implicat un buget de 40.000 de Euro.

1 2 »